Subject: FW: Juurdepääsuteede planeerimine (28301:001:1211)
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 16:52:25 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 1, 2025 4:01 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Juurdepääsuteede planeerimine (28301:001:1211)

Tere, Kristi

Palume allpool enne detailse eskiislahenduse loomist ja DP algatamist
Sinu/TRAM eel-nõuandeid/seisukohti.

Planeeritav kinnistu: 28301:001:1211 - Klementi, Soinaste küla, Kambja
vald, Tartu maakond.
Planeeringu eesmärk: 40% elamu, 60% alast äri- ja tootmis-otstarbega
krundid.

E-kirja manuses oleval visuaalil on planeeritavad & olemasolevad
juurdepääsuteed märgitud:

*	Rohelisega - Aru tee (tänane kõrvalkinnistu: Aru, 94901:006:0769
(18 m laiuse tee/ala, st planeeritava transpordimaa pindala 3092 m2), kuhu
on plaanis suunata põhi(line)-liiklus.
*	Kollasega – Nö teine juurdepääs ehk suuname liikluse läbi Rehepapi
põik L2 (94901:001:0449) & Rehepapi põik L1 (94901:001:0446).
*	Praeguse plaani kohaselt liiklust mujalt sh ka teelt: Ülevälja
tänava lõik 2 (94901:006:0263) ei suunata.

Kas selline lahendus on Transpordiameti hinnangul võimalik ja mõistlik?
Millised on ohud/mured või asjaolud, millele peaksime liikluse
suunamisel/teede planeerimisel planeeringus tähelepanu pöörama?

Käesolev on vabas formaadis eel-pöördumine, oleme avatud erinevatele
juhistele/lahendustele/lisaküsimustele.

Tervisi

Tamor Erikson I juhatuse liige/partner
+372 5740 0500 I Terralux OÜ I Sepa 19, Tartu linn, 50113

- Käesoleva e-kirja sisu on konfidentsiaalne. E-kirjas sisalduvat
informatsiooni võib kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui
te pole sihipärane saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos
manustega kohe ja lõplikult oma süsteemist.